I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej pod adresem strony internetowej www.wallissimo.pl przez ART4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Łódź, 93-102, ul. Milionowa 4B NIP: 7282888708, REGON: 529494580, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001124197, o kapitale zakładowym w wysokości 5000,00 PLN; e-mail: info@wallissimo.pl oraz określa zasady i warunki świadczenia nieodpłatnych usług drogą elektroniczną.
Administrator prowadzi Infolinię, za pośrednictwem której można skontaktować się w sprawach Serwisu Internetowego, oferowanych produktów lub złożonego zamówienia. Infolinia dostępna jest pod numerem: 0048 504-351-587. Opłata za połączenie z Infolinią, jak za połączenie lokalne lub według stawek operatora sieci komórkowej. Ponadto istnieje możliwość skontaktowania się z Administratorem poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mailowy: info@wallissimo.pl.
II. DEFINICJE
Administrator/Sprzedawca – oznacza ART4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Łódź, 93-102, ul. Milionowa 4B, NIP: 7282888708, REGON: 529494580, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łódź Śródmieście w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0001124197, o kapitale zakładowym w wysokości 5000,00 PLN; e-mail: info@wallissimo.pl, będąca jednocześnie Administratorem Serwisu Internetowego.
Dostawca Usług Płatniczych – podmiot świadczący usługi płatnicze na rzecz Klientów w ramach Serwisu Internetowego.
Karta Podarunkowa – elektroniczny bon towarowy wydany na okaziciela, uprawniający do jego wykorzystania za pośrednictwem Serwisu Internetowego o wartości równej nominałowi wskazanemu na Karcie Podarunkowej, posiadający unikalny kod pozwalający na zakup Produktów oferowanych w Serwisie Internetowym.
Klient – osoba fizyczna mająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, dokonująca zakupów w Serwisie Internetowym. Klientem może być Konsument lub Przedsiębiorca.
Konsument – osoba fizyczna korzystająca z Serwisu Internetowego w związku z czynnościami niezwiązanymi bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także osoba fizyczna korzystająca z Serwisu Internetowego w związku z czynnościami związanymi z prowadzoną przez nią działalnością gospodarczą, gdy z treści zawartej umowy sprzedaży wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej.
Koszyk – usługa udostępniana każdemu Klientowi, który korzysta z Serwisu Internetowego, mająca na celu umożliwienie mu łatwego złożenia Zamówienia.
Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktu za zapłatą ceny powiększonej o ewentualne opłaty dodatkowe, w szczególności koszty wysyłki.
Ustawa – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.).
Użytkownik – osoba odwiedzająca stronę internetową www.wallissimo.pl, a także osoba korzystająca z dostępnych usług na stronie internetowej.
Produkt – produkt przedstawiony przez Sprzedawcę za pośrednictwem strony internetowej Serwisu Internetowego, skonfigurowany przez Klienta, mogący być przedmiotem Umowy Sprzedaży. Wszystkie Produkty realizowane są na zamówienie i personalizowane zgodnie ze specyfikacją Klienta.
Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową i korzystająca z Serwisu Internetowego w bezpośrednim związku z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową.
Regulamin – niniejszy zbiór przepisów i zasad regulujących sprzedaż online w Serwisie Internetowym.
Serwis Internetowy – prowadzony przez Administratora serwis sprzedaży online, dostępny dla Klientów na stronie internetowej www.wallissimo.pl.
Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane osobowe Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży.
III. WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
Warunkiem korzystania z Serwisu Internetowego jest akceptacja niniejszego Regulaminu. Złożenie Zamówienia przez Użytkownika wymaga potwierdzenia akceptacji postanowień niniejszego Regulaminu. Brak akceptacji niniejszego Regulaminu uniemożliwi Użytkownikowi złożenie Zamówienia.
Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem strony internetowej Serwisu Internetowego pod adresem: www.wallissimo.pl/regulamin oraz mogą pobrać Regulamin w formie pliku PDF i sporządzić jego wydruk.
Administrator dołoży starań, aby korzystanie z Serwisu Internetowego było możliwe dla Użytkowników z użyciem wszystkich popularnych przeglądarek internetowych, systemów operacyjnych, typów urządzeń oraz typów połączeń internetowych. Poprawne działanie Serwisu Internetowego nie jest gwarantowane dla każdej konfiguracji sprzętu i oprogramowania Użytkownika. Użytkownikowi nie przysługują roszczenia z tytułu niepoprawnego działania Serwisu Internetowego lub jego poszczególnych funkcji.
Minimalnymi warunkami technicznymi korzystania z Serwisu Internetowego są łącznie: a) działające i sprawne telekomunikacyjne urządzenie końcowe (komputer, tablet, smartfon, podobne) z dostępem do Internetu, umożliwiające wyświetlenie graficznego interfejsu użytkownika Serwisu Internetowego; b) zainstalowana i zaktualizowana przeglądarka internetowa: Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Apple Safari lub Google Chrome w najnowszej wersji; c) aktywne konto e-mail; d) włączona obsługa JavaScript i plików tekstowych cookies.
Użytkownik zobowiązany jest do korzystania z Serwisu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Administratora oraz osób trzecich. Użytkownik obowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Komunikacja Serwisu Internetowego z Użytkownikiem odbywa się za pośrednictwem poczty elektronicznej oraz za pomocą powiadomień push, jeżeli Użytkownik wyraził zgodę na ich otrzymywanie na swoim urządzeniu. Wyrażenie zgody na otrzymywanie powiadomień push nie jest warunkiem korzystania z Serwisu Internetowego, ale skutkuje ograniczeniem funkcjonalności Serwisu Internetowego.
Administrator podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania Serwisu Internetowego. Użytkownik powinien poinformować Administratora o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu Serwisu Internetowego.
Wszelkie reklamacje związane z funkcjonowaniem Serwisu Internetowego Użytkownik może zgłaszać pisemnie na adres: ART4YOU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Łódź, 93-102, ul. Milionowa 4B lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: info@wallissimo.pl. W reklamacji Użytkownik powinien podać imię i nazwisko, adres do korespondencji, a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Serwisu Internetowego.
Administrator będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Użytkownika o jej rozstrzygnięciu na adres składającego reklamację wskazany w reklamacji.
IV. INFORMACJA O PRODUKTACH I CENACH
Sprzedawca w ramach Serwisu Internetowego sprzedaje i dostarcza produkty pełnowartościowe, realizowane na zamówienie i personalizowane zgodnie ze specyfikacją Klienta. Sprzedawca przyjmuje odpowiedzialność względem Klienta za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności towaru do użycia, określony przez Sprzedawcę, jego poprzedników prawnych lub osoby działające w ich imieniu, jest dłuższy – na zasadach wskazanych w Ustawie.
Ze względu na właściwości procesu technologicznego oraz personalizowany charakter Produktów, dostarczony Produkt może nieznacznie różnić się od zamówionego Produktu – różnice te wynikają w szczególności z takich czynników jak parametry techniczne ekranu lub wybrane ustawienia wyświetlania. Sprzedawca informuje, że powyższa okoliczność nie stanowi podstawy do złożenia reklamacji.
Ceny wszystkich Produktów dostępnych w Serwisie Internetowym są cenami brutto (zawierają podatki). Ceny Produktów nie zawierają kosztów dostawy. Koszty dostawy podawane są przy wyborze sposobu dostawy produktu przez Klienta. Za Produkty dostarczane na terenie Unii Europejskiej nie są naliczane żadne dodatkowe podatki ani cła.
Dostawa Produktów poza teren Unii Europejskiej może spowodować wystąpienie dodatkowych kosztów, między innymi w postaci podatków i cła. Do zapłaty dodatkowych kosztów zobowiązany jest Klient.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów bez uszczerbku dla praw nabytych przez Klienta, w tym w szczególności warunków Umów Sprzedaży zawartych przed dokonaniem zmiany.
V. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY
Prezentacja w Serwisie Internetowym wszelkich Produktów, w tym również tych pozyskanych z zewnętrznych bibliotek cyfrowych lub z innych legalnych źródeł, wraz z cenami i dodatkowymi informacjami nie stanowi oferty zakupu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do zawarcia Umowy Sprzedaży, po zaakceptowaniu przez Sprzedawcę złożonego przez Klienta Zamówienia.
Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia. Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Serwisu Internetowego w następujący sposób: a) Klient wybiera dostępny w Serwisie Internetowym Produkt i dokonuje konfiguracji wybranego Produktu przy użyciu mechanizmów dostępnych w Serwisie Internetowym, określając parametry produktu (np. rozmiar, materiał, personalizacja); b) Klient dodaje wybrany i skonfigurowany Produkt do Koszyka – do momentu naciśnięcia przycisku „Do kasy” Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w Koszyku poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka; c) Po naciśnięciu przycisku „Do kasy” Klient przechodzi do formularza Zamówienia. Klient samodzielnie wypełnia formularz Zamówienia w zakresie jego danych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży. W formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego. W przypadku Klientów będących Przedsiębiorcami lub Konsumentami wykonującymi działalność gospodarczą niezbędne jest także podanie nazwy oraz adresu firmy, a jeśli zażądali oni w ramach formularza Zamówienia wystawienia faktury VAT, również numeru NIP; d) W celu skutecznego złożenia Zamówienia Klient akceptuje Regulamin oraz Politykę Prywatności i przesyła Sprzedawcy Zamówienie za pomocą przycisku: „Przejdź do płatności”; e) Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem Sprzedawcy o otrzymaniu oferty Klienta zgodnie z treścią Zamówienia. Potwierdzenie zostanie wysłane niezwłocznie, w każdym razie nie później niż w ciągu dwóch godzin od otrzymania Zamówienia; f) Klient wybiera sposób zapłaty i ewentualnych pozostałych wskazanych w formularzu Zamówienia kosztów realizacji Umowy Sprzedaży; g) Klient może zostać przekierowany do stron zewnętrznego Dostawcy Usług Płatniczych, w celu dokonania płatności, w zależności od wybranego sposobu zapłaty; h) Po dokonaniu płatności Klient otrzymuje wiadomość e-mail zawierającą w tytule „Dziękujemy za opłacenie zamówienia” na adres wskazany w formularzu Zamówienia, stanowiącą potwierdzenie zawartej pomiędzy stronami Umowy Sprzedaży; i) Proces realizacji Zamówienia rozpoczyna się po tym, jak Klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą w tytule: „Rozpoczęliśmy realizację Twojego zamówienia”, stanowiącą potwierdzenie zawartej pomiędzy stronami Umowy Sprzedaży. Wraz z informacją o rozpoczęciu realizacji Zamówienia Klient otrzyma, za pośrednictwem poczty elektronicznej, dokument sprzedaży.
W razie stwierdzenia niedostępności wszystkich zamówionych Produktów, Sprzedawca poinformuje Klienta o odmowie realizacji Zamówienia z powodu braku dostępności zamówionych Produktów i anuluje zamówienie. W razie dokonania przez Klienta zapłaty za anulowane zamówienie, Sprzedawca niezwłocznie zwróci Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności za anulowane zamówienie, nie później niż w terminie siedmiu dni od wysłania do Klienta informacji o anulowaniu Zamówienia. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
VI. PŁATNOŚCI
Przy składaniu Zamówienia Klient dokonuje wyboru sposobu płatności za Produkt spośród możliwości podanych na stronie Serwisu Internetowego. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności: a) szybkie przelewy elektroniczne w systemie Przelewy24 b) płatność w systemie PayPal; c) płatność za pomocą kart płatniczych za pośrednictwem platformy Stripe d) płatność za pomocą PayU
Serwis Internetowy korzysta z usług Dostawcy Usług Płatniczych na przetwarzanie płatności internetowych oraz na przechowywanie danych Klientów dotyczących informacji o kartach kredytowych, kartach debetowych lub innych metodach płatności oferowanych w Serwisie Internetowym.
Korzystanie z usług płatniczych dostępnych w Serwisie Internetowym wiąże się z nawiązaniem odrębnego stosunku prawnego z Dostawcą Usług Płatniczych i zaakceptowania jego regulaminu. Serwis Internetowy nie jest stroną takiego stosunku i nie ma możliwości ingerowania w jego treść ani sposób realizacji. W razie jakichkolwiek problemów z płatnością Klient powinien skontaktować się z Dostawcą Usług Płatniczych celem wyjaśnienia wątpliwości lub zgłoszenia reklamacji.
W przypadku dokonywania przedpłaty Klient zobowiązany jest dokonać płatności w trakcie procesu Zamówienia. Nieuiszczenie płatności w terminie 7 dni od momentu złożenia Zamówienia spowoduje brak przyjęcia złożonej przez Klienta w ramach Zamówienia oferty.
VII. DOSTAWA PRODUKTÓW
Miejscem spełnienia świadczenia z Umowy Sprzedaży przez Sprzedawcę jest miejsce, w którym Produkt zostanie odebrany (a w razie wątpliwości miejsce, w którym Produkt powinien zostać odebrany według wskazania Klienta).
Dostawa Produktów odbywa się za pośrednictwem kuriera. Koszty dostawy Produktów, o ile są naliczane, opłacane są przez Klienta przy opłacaniu Zamówienia.
Na łączny termin oczekiwania na otrzymanie przez Klienta Produktów (termin dostawy) składa się czas przygotowania Zamówienia przez Sprzedawcę oraz czas doręczania Produktów przez kuriera.
Dostawa Produktów odbywa się zgodnie z terminem wskazanym w Zamówieniu lub, jeśli termin dostawy nie został podany, w przybliżonym przedziale czasowym wskazanym przy wyborze rodzaju dostawy, a w każdym razie w terminie nieprzekraczającym 30 dni od daty zawarcia Umowy Sprzedaży.
Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie Produktów lub opóźnienie w ich dostawie z przyczyn leżących po stronie Klienta.
Brak odbioru Produktów przez Klienta (niezależnie od przyczyny) wiąże się z koniecznością zwrotu przez Klienta na rzecz Sprzedawcy kosztów przesyłki zwrotnej. Ponowna dostawa Produktów możliwa jest wyłącznie po opłaceniu kosztów przesyłki zwrotnej oraz kosztów ponownej dostawy.
Klient zobowiązany jest sprawdzić zawartość przesyłki w obecności kuriera i w razie uszkodzenia spisać z nim protokół szkody. Zalecane jest również sfotografowanie uszkodzonej przesyłki, jak i Produktu.
Z chwilą wydania przez Sprzedawcę Produktu kurierowi na Klienta będącego Przedsiębiorcą przechodzą korzyści i ciężary związane z Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu.
VIII. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
Konsumenci
Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta za brak zgodności Produktu z Umową Sprzedaży istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jest dłuższy.
Jeżeli Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może żądać jego naprawy lub wymiany.
Sprzedawca może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedawca może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Produktu z Umową Sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy.
Jeżeli naprawa i wymiana są niemożliwe lub wymagałyby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, może on odmówić doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży.
W wypadkach określonych Ustawą, w przypadku gdy Produkt jest niezgodny z Umową Sprzedaży, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
Reklamacje z tytułu rękojmi można zgłaszać poprzez przesłanie reklamowanego Produktu do Sprzedawcy na adres: info@wallissimo.pl. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć dowód zakupu (np. kopię paragonu lub faktury VAT) oraz opis zauważonej wady wraz z określeniem żądania Konsumenta przewidzianego w ramach rękojmi.
Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Konsumenta o jej rozstrzygnięciu na adres składającego reklamację wskazany w reklamacji.
Konsument ma prawo skorzystać z pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich poprzez: zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, skorzystanie z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.
Pod adresem: www.ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage dostępna jest platforma internetowego rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR).
Przedsiębiorcy
Sprzedawca zapewnia dostawę Produktu pozbawionego wad. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Przedsiębiorcy, jeżeli Produkt ma wadę (rękojmia).
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od wydania Produktu.
Jeżeli Produkt ma wadę, Przedsiębiorca może: a) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Przedsiębiorcy wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie; b) żądać wymiany Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady.
Reklamacje z tytułu rękojmi można zgłaszać poprzez przesłanie reklamowanego Produktu do Sprzedawcy na adres: info@wallissimo.pl. Do reklamowanego Produktu należy dołączyć dowód zakupu oraz opis zauważonej wady wraz z określeniem żądania Klienta przewidzianego w ramach rękojmi.
Sprzedawca będzie rozpatrywać wszelkie reklamacje w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Przedsiębiorcę o jej rozstrzygnięciu na adres składającego reklamację wskazany w reklamacji.
IX. USTAWOWE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Zgodnie z art. 38 pkt 3 Ustawy, Konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży w terminie 14 dni, ponieważ wszystkie Produkty oferowane w Serwisie Internetowym są nieprefabrykowane, realizowane na zamówienie i personalizowane zgodnie ze specyfikacją Klienta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W takim przypadku Sprzedawca dopuszcza możliwość zwrotu Produktu wyłącznie w formie wydania Karty Podarunkowej o wartości równej cenie zwróconego Produktu, na zasadach określonych w rozdziale X niniejszego Regulaminu.
X. UMOWNE PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
Klientowi przysługuje prawo zwrotu Produktu na zasadach opisanych w niniejszym rozdziale.
W przypadku zwrotu Produktu, Klientowi przysługuje zwrot równowartości uiszczonej ceny w formie Karty Podarunkowej. Zgłoszenie zwrotu musi zawierać zdjęcie Produktu oraz dowód zakupu (np. kopię paragonu lub faktury VAT) i zostać przesłane na adres: info@wallissimo.pl. Zwrot Produktu jest możliwy wyłącznie w przypadku, gdy Produkt jest oryginalny, nieuszkodzony i nie nosi śladów użytkowania.
Sprzedawca rozpatrzy zgłoszenie zwrotu w terminie 14 dni od jego otrzymania i poinformuje Klienta o jego rozstrzygnięciu na adres wskazany w zgłoszeniu. W przypadku akceptacji zwrotu, Karta Podarunkowa zostanie przesłana na adres e-mail Klienta wskazany w zgłoszeniu w ciągu 14 dni od akceptacji zwrotu.
Karta Podarunkowa upoważnia Klienta do ponownego zakupu Produktu w Serwisie Internetowym do wartości nominalnej wskazanej w Karcie Podarunkowej. Karta Podarunkowa jest ważna w okresie 12 miesięcy liczonego od dnia jej przesłania na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
Przy dokonaniu zamówienia Produktu, którego wartość nominalna jest wyższa niż wartość Karty Podarunkowej, Klient zobowiązany jest do dokonania dopłaty różnicy w cenie.
Szczegółowe zasady korzystania z Kart Podarunkowych określa Regulamin Kart Podarunkowych, który znajduje się pod adresem: www.wallissimo.pl/gift-card-terms-of-use.
XI. GWARANCJA
Produkty mogą być objęte gwarancją udzieloną przez producenta Produktu. Informacja dotycząca istnienia i treści gwarancji prezentowana jest w Serwisie Internetowym.
XII. PRAWO WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ
Serwis Internetowy lub poszczególne jego elementy podlegają ochronie przez polskie i międzynarodowe prawo. Modyfikowanie, kopiowanie, dystrybucja, przekazywanie, wyświetlanie, przesyłanie, przedrukowywanie, sublicencjonowanie, tworzenie zbiorczych prac z materiałów bez zgody Administratora jest zabronione.
XIII. OPINIE
Administrator umożliwia Użytkownikom wyrażenie opinii na temat Serwisu Internetowego oraz Produktów. Opinie nie są weryfikowane pod kątem ich pochodzenia od Klientów, którzy używali Produktu lub go nabyli.
XIV. NEWSLETTER
Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest bezpłatnie przez Administratora na rzecz Użytkowników, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.
XV. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Szczegółowe zasady oraz cele przetwarzania danych osobowych gromadzonych podczas korzystania przez Użytkownika z Serwisu Internetowego zostały opisane w Polityce Prywatności, dostępnej pod adresem: www.wallissimo.pl/privacy-policy.
XVI. ZMIANA REGULAMINU
Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiany Regulaminu zostaną opublikowane na stronie internetowej Serwisu Internetowego.
XVII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Wszelkie spory mogące powstać w związku z Umową Sprzedaży zawartą pomiędzy Klientem będącym Konsumentem a Sprzedawcą będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny. Spory pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym Przedsiębiorcą będą rozstrzygane przez sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 1.09.2025.
DATA AKTUALIZACJI: 1.09.2025